نصب کانال عابر پیاده در یزد

no-thumbs

نصب کانال عابرپیاده برای عابران و معلولین، وضعیت دوربین های کنترل سرعت و همکاری شهرداری و راهور در اعمال قوانین ترافیکی از جمله موارد طرح شده از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در خصوص وضعیت شهر می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمعاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد گفت: برای اولین بار در ایران مسیر یا کانال عابر پیاده در تقاطع فاطمیه و خیابان مهدی یزد نصب شده است که بیشتر برای حفاظت عابران پیاده و همچنین افراد معلول که قصد عبور از مسیر را دارند    می باشد.

محمدرضا شفیعی با بیان اینکه بسیاری از تقاطع ها و میادین شهر یزد مجهز به دوربین نظارتی می باشداظهار داشت : دوربین کنترل سرعت در میدان امام حسین (ع) و ورودی شهر یزد از طرف بلوارهای فقیه خراسانی و جانباز نصب شده است.

وی افزود: در سال ۹۴ نصب دوربین در سایر تقاطع ها و میادینی که فاقد دوربین هستند نیز دنبال خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد : در بلوارهای مدرس، دهه فجر، دانشجو، جمهوری اسلامی ، امام جعفر صادق(ع) ، دانشگاه و دانشجو و… نیز دوربین های کنترل سرعت در حال نصب می باشد که تا آخر شهریور و در هنگام بازگشایی مدارس به بهره برداری می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد همچنین درباره همکاری و هماهنگی شهرداری با عوامل راهور در مرکز کنترل ترافیک نسبت به اعمال قانون توضیح داد و خاطرنشان کرد روزانه ۶۰۰ الی ۸۰۰ اعمال قانون در این مرکز انجام می شود.

شفیعی علاوه براین در مورد نصب جداکننده های وسط خیابان که به صورت آزمایشی در برخی از مسیرهای شهرداری از جمله تقاطع فاطمیه، بلوار شهید عابدی، خیابان فرخی، تقاطع های ۲۲ بهمن و دولت آباد نصب شده اظهار داشت:کاربری این علائم، بازدارندگی و التزام شهروندان به رعایت قانون می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..