پیشگامان رسانه و آگهی زبده۳ساله شد

no-thumbs

آژانس تبلیغاتی پرواز، اولین و تنها شرکت تبلیغاتی دانش بنیان در کشور به عنوان بزرگترین تعاونی تبلیغاتی ایران توانسته تا با ارائه سبد تبلیغاتی منحصر بفرد راهکارهای تاثیر گذاری را به مشتریان خود ارائه نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید امیرحسن حاتمی نسب مدیر عامل شرکت تعاونی پرواز که از سال ۱۳۷۷ تا کنون تجربه حضور در عرصه های مختلف مدیریتی در زمینه های فرهنگی و اقتصادی را در کارنامه خود دارد, هم اکنون علاوه بر مدیرعاملی شرکت پرواز, به عنوان مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان, عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات, مشاور تبلیغات موسسه اعتباری نور, عضو دائم مجمع جهانی تبلیغات IAA و … مشغول به فعالیت می باشد. وی توضیحاتی در خصوص آژانس تبلیغاتی پرواز و اهداف و برنامه های آن ارائه نموده که در ذیل به شرح آن خواهیم پرداخت.

 

حاتمی نسب در خصوص تاسیس شرکت پرواز گفت: هدف ما از تاسیس شرکت پرواز آنه در میان انبوه شرکتهای تبلیغاتی ریز و درشت موجود, ارائه کاری نو و متفاوت از دیگران بود یعنی ارائه تبلیغاتی هدفمند, هوشمندانه و کاملا کاربردی با بهره گیری از روشهای علمی روز دنیا و بکارگیری نیروهای متخصص دراین زمینه, که همین امر موجب تاسیس این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت تبلیغاتی دانش بنیان در کل کشور گردید که با لطف خدا و همت پرسنل خیلی زود جایگاه اصلی خود را یافت و به حوزه کاری به گستردگی کل کشور دست یافت.

 

وی در خصوص دانش بنیان بودن این شرکت گفت: بطور کل هدف ما استفاده از دانش و تکنولوژی در امر تبلیغات است. به عنوان مثال یکی از تولیدات این تعاونی, سریعترین ابزار تبلیغات محیطی کشور با قابلیت کنترل از راه دور به همراه نرم افزار تحت وب, تابلو روانهای LED هوشمند میباشند که دارای قابلیت های متعدد بوده و از دفتر مرکزی مدیریت و کنترل می شوند و سفارشات آگهی را توسط پیامک دریافت می نماید و با سیستم امنیتی بالایی که دارد از هک شدن توسط افراد مزاحم مصون می باشد.

 

وی افزود: آژانس تبلیغاتی پرواز طی سه سال فعالیت خود هم اکنون یکی از قویترین شرکتهای تبلیغاتی در سطح کشور می باشد و یکی از معدود شرکتهایی است که می تواند با استفاده از اینترانت داخلی با صدا و سیما و دسترسی به کنداکتور پخش این سازمان,  بصورت مستقیم پیامهای بازرگانی را تولید و در شبکه های مختلف صدا و سیما به نمایش درآورد.

 

در حوزه تبلیغات محیطی این شرکت مالکیت بیش از هفتاد فضای رسانه ای ( پل, بیلبورد و … ) را در سراسر کشور از جمله استانهای قزو ین, کرمان, گیلان, البرز, فارس و یزد را دارا می باشد.

 

در زمینه ارائه خدمات ارسال و دریافت پیامک نیز این شرکت یکی از پرووایدرهای قوی در کشور است (SMS Service Provider) , که در حال حاضر تمام پیش شماره های ۱۰۰۰ , ۲۰۰۰ , ۳۰۰۰ , ۵۰۰۰ و ۰۲۱ را تحت پوشش قرار داده است و اخیرا نیز سیستمهای وایبر و تلگرام را به پنل های تبلیغاتی خود اضافه نموده است. در خصوص طراحی سایت, با بهره گیری از کادر متخصص خود, دستاوردهای خوبی کسب نموده است, بطوریکه هم اکنون هاست و دامنه بیش از هزارو پانصد عدد از حساسترین سایتهای دولتی و غیردولتی کشور در اختیار شرکت پرواز می باشد. همچنین آژانس پرواز با داشتن یک تیم کارآمد تجربیات خوبی نیز در برگزاری مجامع بانکها داشته است که نمونه آن برگزاری مجمع موسسه اعتباری نور در سال گذشته و برگزاری مجمع موسسه اعتباری آرمان در سالجاری می باشد.

 

حاتمی نسب در خصوص نوآوری شرکت پرواز در تبلیغات گفت: یکی از این نوآوری ها که در ایران سابقه نداشته است تبلیغات بر روی بدنه هواپیما می باشد. در حال حاضر شرکت پرواز مجری انحصاری تبلیغات بر روی تمام فضاهای تبلیغاتی شرکت هواپیمایی آسمان میباشد.

 

وی در پایان افزود: امید آنکه شرکت پرواز توانسته باشد تعهد خود را در راه جهانی شدن گروه تعاونی پیشگامان به درستی ادا نماید و افتخاری دیگر را برای این گروه و استان یزد به ارمغان آورد.

بخش نظردهی بسته شده است..