دوره آموزشی قلب در آموزش و پرورش یزد

no-thumbs

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری دوره های آموزشی قلب و عروق ویژه کارکنان آموزش و پرورش خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از پانا، عباسعلی ایمانی اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش کارکنان فرهنگی در رابطه با بیماریهای قلبی عروقی و دوره آموزشی ۱۶ ساعته پیشگیری و کنترل عوامل خطر ساز بیماری های قلبی و عروقی است.

وی افزود: در این طرح بیش از ۲۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان با عوامل خطر ساز بیمار های قلبی و عروقی آشنا و شیو های پیشگیری از این بیماری ها را فرا گرفتند.
 
رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت : دوره های آموزشی قلبی و عروقی مطالبی در خصوص اینکه چرا باید در مورد بیماری قلبی نگران باشیم، محاسبه خطر ابتلا به بیماری قلبی درخود، شناسایی عوامل خطر زا، حرکت خانواده به سمت قلبی سالم و… آموزش داده می شود.
 
وی افزود: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی شهد صدوقی یزد، تامین مدرس و منبع آموزشی بر عهده دانشگاه و تامین فضای آموزشی، پذیرش، ثبت نام و صدور گواهی ضمن خدمت و پذیرایی شرکت کنندگان بر عهده آموزش و پرورش است.
 
ایمانی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صورت گرفته این دوره ها حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری به پایان برسد.

بخش نظردهی بسته شده است..