رتبه نخست روزنامه اطلاعات در انتشار اخبار یزد

no-thumbs

روزنامه اطلاعات پارسال رتبه نخست انتشار اخبار استان یزد را کسب کرد و از طرف معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزداود پاک‌طینت مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان افزود: روزنامه‌های جمهوری اسلامی و قدس بعد از روزنامه اطلاعات بیشترین اخبار استانی را پارسال پوشش دادند. وی در ادامه این دیدار با اشاره به قدمت و استمرار نشر روزنامه اطلاعات گفت: این روزنامه که نزدیک به یک قرن از انتشار مستمر آن می‌گذرد، روزنامه‌ای اعتدال‌گراست که سعی کرده است از تیترهای جنجالی پرهیز کند. پاک‌طینت مشی اعتدالی روزنامه اطلاعات را از نقاط قوت آن دانست و افزود: تلاش این روزنامه انتخاب تیتری است که مخاطب بیشترین حق انتخاب را برای برداشت از متن داشته باشد و این به جهت احترام به سطح درک و شعور مخاطب، قابل تأمل و قدردانی است.

در ادامه، سرپرست روزنامه اطلاعات در استان یزد این روزنامه را رسانه‌ای اخلاق‌مدار دانست و افزود: نویسندگان این روزنامه افرادی خبره و صاحب‌نظر هستند که محتوای غنی تولید می‌کنند و همین امر زمینه گرایش نخبگان با جایگاه اجتماعی بالا را برای این روزنامه فراهم کرده است. علیخانی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استان به سرپرستی‌های روزنامه‌های کشوری در استان شد و افزود: امیدواریم تخصیص آگهی‌های دولتی روند عادلانه‌ پیدا کند و براساس جایگاه و گستردگی که هر مطبوعه دارد آگهی توزیع شود.

بخش نظردهی بسته شده است..