بخشدار اعلام کرد

ایجاد ناحیه صنعتی دولتی در زارچ

بخشدار زارچ ایجاد ناحیه صنعتی دولتی زارچ را گامی در راستای توسعه این منطقه خواند و گفت: با ایجاد این ناحیه بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال استان بویژه این منطقه مرتفع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزامیر صادقی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته و با حمایت های استاندار محترم، معاونین استانداری، فرماندار و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی موضوع ایجاد ناحیه صنعتی دولتی در بخش زارچ در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد این شهرک صنعتی، ادامه داد: تاکنون استعلامات لازم در خصوص زیر ساخت ها و مباحث زیست محیطی انجام شده که امیدواریم در آینده ای نزدیک نیز با تسریع روند سایر مجوزهای لازم عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی آغاز شود.

بخشدار زارچ خاطرنشان کرد: با ایجاد این ناحیه صنعتی و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در آن به طور قطع بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال استان یزد بویژه بخش زارچ مرتفع خواهد شد.

صادقی مقدم تأکید کرد: با توجه به وجود صنایع آلاینده از گذشته تاکنون در این محور، در حال حاضر به دنبال استقرار صنایع پاک و بدون آلودگی زیست محیطی با عنایت به بحث آمایش سرزمین هستیم.

وی اظهار داشت: ناحیه صنعتی دولتی زارچ در زمینی به مساحت ۴۹ هکتار در مجاورت کنارگذر این منطقه ایجاد خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..