روحانیون پیشکسوت استان یزد تکریم شدند

no-thumbs

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان یزد از تکریم ۳۰ نفر از معمرین این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت الاسلام روح الله گل محمدی با اشاره به تأکید رئیس مرکز خدمات در تکریم معمرین اظهار کرد: طرح تکریم معمرین هر سال با سیاستگذاری ستاد مرکز خدمات و با اجرای مراکز استانی مرکز خدمات در سطح کشور اجرا می‌شود و امسال نیز این طرح در ماه مبارک رمضان در استان یزد اجرا شد.

وی بیان کرد: امسال برای استان یزد ۳۰ سهمیه اختصاص داده شده بود که در شهرهای یزد، بافق، مهاباد، میبد، اردکان و مهریز انجام شد.
مدیر مرکز خدمات استان یزد با بیان اینکه طرح تکریم معمرین در استان یزد علاوه بر طرح مرکز خدمات، در طول سال برای کلیه معمرین استان نیز اجرا می‌شود افزود: بودجه این طرح از طریق خیرین استان فراهم گردیده و سعی می‌شود که با سرکشی به خانواده معمرین و روحانیون مرحوم، ضمن تکریم آنها مشکلاتشان نیز بررسی شود.
وی ابراز داشت: برای اجرای این طرح و انباشته نشدن حجم کار، زمانی که برای بازدید از مدارس علمیه به شهرهای مختلف اعزام می‌شویم حتما به دیدار معمرین رفته و ضمن تجلیل از آنها ، وضعیت معیشتی و مشکلات آنها را بررسی کرده و تا حد امکان سعی در رفع آنها می نمایم.
حجت الاسلام گل محمدی با اشاره به اینکه سرکشی به معمرین تأثیر بسیار خوب بین آنها دارد گفت: معمرین در این دیدارها لطف بسیاری دارند و احساسات بسیاری از خود بروز می‌دهند و گاهی در اثر خوشحالی به گریه می‌افتند که این رفتار نشان از اهمیت این کار و لزوم سر زدن به معمرین دارد.
وی با بیان اینکه در سر زدن به معمرین اصلاً مسائل مادی مطرح نیست و آنها از اینکه به یادشان هستیم بسیار خوشحال می‌شوند  تصریح کرد: دیدار تاثیر بسیاری در روحیه معمرین دارد و گاهی احساس می‌شود که باید زودتر به این معمرین سر می‌زدیم و بعضی از معمرین می‌گویند که ما در خانه نشسته‌ایم و تنها نگاهمان به این است که در باز شود و یک نفر سراغ ما را بگیرد.
مدیر مرکز خدمات استان یزد اذعان داشت: در این دیدارها معمرین خاطرات بسیار زیبایی بیان می‌کنند که نیاز است که این خاطرات به نوعی ضبط و به اطلاع جامعه برسد.

بخش نظردهی بسته شده است..