آمادگی بانک صادرات برای حمایت از تولید در یزد

no-thumbs

مدیرعامل بانک صادرات در جلسه ای با مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد نسبت به پرداخت تسهیلات واحدهای صنعتی مشکل دار در قالب بسته حمایت از تولید اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این جلسه محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد،ضمن تاکید بر جایگاه بانک ها در پویایی اقتصادی،اظهار داشت:بانک ها به عنوان عامل تسهیل گر و حمایتی در عرصه تولید و خدمات نقش آفرینی کرده و می توانند زمینه ساز اقتصاد رو به جلو باشند.

 

وی گفت:باید با همراهی بانک ها  در استان یزد شرایطی برای استفاده از تمام ظرفیت ها در جذب منابع و حمایت از تولید گام موثر برداریم.

ریاحی افزود:در راستای حمایت از جامعه تولید در قالب کارگروه کمیته حمایت از واحدهای مشکل دار بسته حمایت از تولیدکنندگان را مطرح و باید  بتوانیم نسبت به استفاده از ظرفیت های خروجی برای بالا بردن مطلوبیت منابع داخلی تلاش گسترده نماییم.

سپس ابوالفضل پور حسنی،مدیر عامل بانک صادرات استان یزد پس از هم اندیشی و تبادل نظر در این جلسه، آمادگی این بانک نسبت به پرداخت تسهیلات برای حمایت از واحدهای صنعتی مشکل دار را اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد این حرکت بتواند گام موثری در پیشرفت صنعت استان یزد باشد.

 
 

بخش نظردهی بسته شده است..