در اولین روز مرحله دوم مسابقات چین رخ داد:

شکست سوئد و آمریکا از یزدیها

اولین روز از مرحله دوم مسابقات جهانی ربوکاپ جهانی چین 2015 در شهر حیفی چین با نتایج درخشانی برای تیم‌های دانشجویی کشورمان همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزکارشناس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با اعلام نتایج رسمی کاروان علمی ایران در روز اول مسابقات جهانی ربوکاپ چین ۲۰۱۵ اظهار کرد:‌ روز گذشته دو تیم واحد قزوین و یزد در مسابقات جهانی روبوکاپ توانستند تیم آمریکا را شکست دهند.

فاطمه شریف نژاد افزود:‌ در این مسابقات که در آن، ۲۰۰ تیم به مصاف هم می روند، از ایران ۳۵ تیم از جمله ۵ تیم از واحد قزوین و واحدهای یزد و دماوند به همراه گروه های دانش آ‌موزی حضور دارند.

وی ادامه داد:‌ لیگ امدادگر واقعی MRL از دانشگاه آزاد قزوین باکسب بیشترین امتیاز، تیم اول روز اول شد و این تیم و تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد با کسب امتیازات لازم به دور بعد در کنار تیم‌های آلمان، تایلند و مکزیک به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

در لیگ فوتبالیست نائو هم تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با نتایج ۸_۰و ۲-۱به ترتیب بر تیم‌هایی از دانشگاه‌های سوئد و آمریکا پیروز شد و در لیگ فوتبالیست سایز کوچک، تیم دانشگاه امیر کبیر در دور اول با تیمی از کشور آمریکا روبرو شد و بازی را واگذار کرد.این تیم می بایست بازی دوم خود را با تیمی از ژاپن برگزار کند.

شریف نژاد گفت:‌ تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین نیز با نتیجه مساوی ۲-۲ مقابل تیمی از ژاپن چشم به بازی دوم خود مقابل آلمان دارد. در لیگ شبیه ساز دو بعدی تیم‌های سایرس دانشگاه صنعتی شیراز، هرمس از مدرسه علامه حلی، فونیکس از مدرسه انرژی اتمی ، تیم جنیوس از مدرسه غزال شیراز و تیمی از دانشگاه آزاد سلامی تهران جنوب با کسب امتیازات لازم به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

وی همچنین افزود: در لیگ شبیه‌ساز امداد هم تیم‌های دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه امیرکبیر و دبیرستان‌های خرد و فرزانگان به دور دوم صعود کردند و همچنین در لیگ فوتبالیست سایز متوسط تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با دو برد مقابل کشور میزبان و ژاپن و یک و باخت مقابل تیم دوم چین به مرحله بعد صعود کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..