نماینده مجلس:

امکانات ورزشی روستاهای یزد افزایش یابد

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز،ابرکوه،خاتم،بهابادوبافق در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات ورزشی و تفریحی در سطح مناطق روستایی این حوزه انتخابیه باید نسبت به گذشته افزایش یابد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل ایرنا حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در جمع اعضای بسیج رسانه مهریز افزود: به برکت انقلاب اسلامی در طی ۳۶ سال گذشته کارهای خوبی در این زمینه در روستاها انجام شده است .

وی اضافه کرد: علیرغم کارهای خوبی که با همت و پیگیری مسوولان در مهریز و چهار شهرستان دیگر حوزه انتخابیه انجام گرفته وی به هیچ وجه کافی نیست و باید افزایش یابد .

نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجود امکانات و تجهیزات ورزشی در روستاها موجب جذب جوانان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها می شود .

زارع زاده گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در عرصه های مختلف در ۳۶ سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد فاز فرهنگی و تهدید نرم شده اند .

وی افزود: باید با فراهم کردن برخی امکانات مورد نیاز در روستاها برای جوانان برای مقابله با تهدید نرم و فعالیت های گسترده فرهنگی دشمنان بیش از گذشته کوشید .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز اظهار داشت: جوانان ما به خوبی به وظایف و نقش خود در جامعه واقف هستند و این رسالت مسوولان و بخش خصوصی و خیرین است تا با همکاری و همدلی برای موفقیت آنها تلاش کنند .

بخش نظردهی بسته شده است..