تعریض جاده مسیر ایستگاه راه آهن میبد

no-thumbs

فرماندارمیبد که به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان از مسیر ایستگاه راه آهن بازدید داشت ؛جاده مسیر راه آهن را مسیری پرتردد و خطر آفرین عنوان کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرماندار میبد در بازدید از مسیر ایستگاه راه آهن راه گفت :این مسیر به علت استقرار واحدهای تولیدی ،خدماتی و صنعتی و همچنین قرارگیری ایستگاه راه آهن نیاز به بهسازی و تعریض داشت که طی جلسات مکرر با شهرداری ،بخشداری ،تعاونی دهیاری ها ،اداره راه و شهرسازی و برق قرار شد عملیات تعریض آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه این جاده درحال حاضر با ۶متر عرض ظرفیت مناسبی نسبت به تردد زیاد ندارد افزود:قرار است با بهسازی و شانه سازی و آسفالت عرض این جاده از ۶ متر به ۱۰ و نیم متر  توسعه پیدا کند .

فرماندار میبد گفت :طول این مسیر به صورت رفت و برگشت ۱۰ کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان و با همکاری ،شهرداری ،دهیاری و واحدهای مستقر در این مسیر به اجرا در می آید.

فلاح با اشاره به روشنایی این مسیر هم گفت :از آنجا که تردد در مسیر جاده راه آهن زیاد است تامین روشنایی این مسیر هم در اولویت قرار دارد که امیدواریم تعریض و بهسازی و تامین روشنایی این مسیر همزمان تا پایان سال به بهره برداری برسد.

بخش نظردهی بسته شده است..