شیرجه جوان ۲۳ ساله تفتی به عمق استخر مرگ

no-thumbs

جوان ۲۳ ساله که با دوستش در حال شنا و شیرجه زدن داخل یک استخر با عمق ۵ متر در منطقه کوهستانی "نصرآباد" از توابع شهرستان تفت استان یزد بود بر اثر بی احتیاطی و غفلت جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرمانده انتظامی شهرستان تفت بیان داشت:  خبر غرق شدن یک جوان ۲۳ ساله در استخر کشاورزی نصرآباد به ماموران پلیس اعلام شد و بلافاصله عوامل گشت پاسگاه انتظامی نصرآباد در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ "عبدالحسین پوررفیعی" افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه، مشخص شد جوان ۲۳ ساله به هویت " م. ط" هنگام شیرجه زدن و شنا داخل استخر ۵ متری جان خود را از دست داده است که با تلاش ماموران امدادی، جسد وی از استخر بیرون آورده شد.

وی تصریح کرد : با تحقیقات ماموران و بنا به گفته ی دوست متوفی که جوانی ۲۴ ساله است؛ این دو جوان از لبه استخر به عمق ۵ متری شیرجه زدند که وی متوجه می شود دوستش از آب بیرون نیامده است و تلاش وی برای بیرون کشاندن متوفی از استخر نیز بی فایده بوده است.

پوررفیعی یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، افرادی که قصد شنا و تفریح در استخر های کشاورزی را دارند به این نکته توجه داشته باشند که استخرهای کشاورزی و یا خانگی به هیچ وجه مکان مناسبی برای شنا و تفریح نیستند و چه بسا این امر ممکن است سبب بروز اتفاقات بسیار ناگوار و ناخواسته شود.

بخش نظردهی بسته شده است..