فیلم «آتلان» در یزد اکران می‌شود

no-thumbs

فیلم «آتلان»در سومین گام از دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی که به میزبانی یزد برگزار می‌شود، در سینما تک یزد اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفیلم آتلان، ساخته معین کریم‌الدینی در روز ۳۰ تیرماه در سینما تک یزد اکران خواهد شد.

این فیلم روایتگر زندگی خانواده‌ای است که اسب، تمام هستی آنهاست و این فیلم توانسته در جشنواره‌های مختلف جوایز متعددی را از آن خود کند.
 
مستند آتلان به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریم‌الدینی در سال ۱۳۹۳ ساخته و در گروه هنر و تجربه اکران شده است.
 
این فیلم تندیس بهترین مستند را از سی و سومین جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین فیلم بخش بین‌الملل از جشنواره سینما حقیقت را دریافت کرده است.
 
تندیس بهترین کارگردانی از جشنواره سینما حقیقت، تندیس بهترین تدوین از جشنواره سینما حقیقت، تندیس بهترین تصویر از جشنواره سینما حقیقت، نامزد بهترین کارگردانی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، نامزد بهترین صدابرداری در جشنواره سینما حقیقت از دیگر افتخارات آتلان است.
 
مدیر فیلمبرداری این فیلم سامان لطفیان، مدیر صدابرداری طاهر پیشوایی و موسیقی آن از آریا عظیمی نژاد است و بازیگران آن نیز علی گوگ‌نژاد، کریم گوگ‌نژاد، خوجه حاجی گوگ‌نژاد، رجب قلیچ گوگ‌نژاد، طاهر گوگ‌نژاد، سیدنقی سادات حسینی، حکیم ایگدری هستند.
 
معین کریم‌الدینی متولد ۱۳۵۸ در سیرجان و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی فیلم از دانشگاه صدا و سیما است و ساخت مستندهای آتلان، وقتی ابرها پایین می‌آیند، تدوین بیش از ۳۰ فیلم کوتاه و مستند و تهیه‌کنندگی چند مجموعه مستند تلویزیونی و بیش از ۴۰ مستند صنعتی را در کارنامه دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..