دلیل هیجان کاذب در بازار سکه و طلا

no-thumbs

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت:بازار داخلی طلا و سکه در هفته گذشته با توجه به موضوع توافقات هسته‌ای با هیجان کاذبی روبرو شده و برخلاف تصور عده‌ای، قیمت‌ها افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد کشتی آرای با بیان اینکه هفته گذشته قیمت طلا در بازارهای جهانی نزولی بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر تحولات یونان و اتحادیه اروپا است و با عنایت به این موضوع که تحول خاصی در این زمینه نداشتیم و شاخص خاصی را در بازارهای آمریکایی شاهد نبودی، بنابراین قیمت طلا کمی نوسان داشته و کاهش یافت.

وی افزود:‌هفته گذشته یکی از کم نوسان‌ترین هفته‌ها را در بازار طلای جهانی شاهد بودیم، ولی در بازار داخلی به دلیل موضوع توافقات هسته‌ای هیجان و التهاب کاذبی در بازار طلا و سکه حاکم بود.

کشتی آرای در عین حال بیان کرد: با توجه به موضوع توافقات هسته‌ای از اواسط هفته گذشته شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم.

وی با بیان اینکه قیمت سکه در هفته گذشته به طور کلی حدود ۳۰ هزار تومان نوسان داشت، گفت:هفته گذشته قیمت سکه به پایین ترین سطح خود رسید، ولی دوباره افزایش یافت .
 

نوع طلا

قیمت طلا در اوایل هفته گذشته

قیمت طلا اواخر هفته ای که گذشت

هرگرم‌ طلای ۱۸عیار

۸۹هزار و۶۷۰ تومان

۹۰ هزار و ۸۰۰ تومان

هرمثقال طلا

۳۸۸هزارو۷۰۰ تومان

۳۹۳ هزار و ۷۰۰ تومان

اونس جهانی

۱۱۶۳دلار و ۸۰سنت

۱۱۵۵دلار و ۳۰سنت

نوع سکه

   

سکه‌ تمام‌ طرح‌ جدید

۸۷۶ هزار تومان

۸۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان

سکه‌ تمام‌ طرح‌ قدیم

۸۷۶ هزار تومان

۸۸۶هزارتومان

نیم سکه

۴۵۳ هزار تومان

۴۶۶ هزار تومان

ربع سکه

۲۵۳هزارتومان

۲۶۶هزار تومان

یک گرمی

۱۶۷هزارتومان

۱۷۰هزار تومان

نوع ارز

   

دلار آمریکا

۳۲۶۷ تومان

۳۲۶۳ تومان

یورو

۳۶۳۵ تومان

۳۵۹۵ تومان

 

بخش نظردهی بسته شده است..