تقدیرامام جمعه یزدازتیم هسته ای

no-thumbs

مذاکرات هسته ای حقانیت ملت و نظام اسلامی ما را در منظر جهانیان به خوبی نشان کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از  صدا وسیما نماینده ولی فقیه در استان یزد از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به خاطر تلاش جدی و پیگیرانه طی سال های اخیر تشکر کرد و افزود: دولت و ملت با حمایت های مقام معظم رهبری در این موضوع به موفقیت رسیدند .
آیت الله ناصری گفت : در این سال ها با وجود کارشکنی ها و فشارهای دشمنان ، تیم مذاکره کننده با جدیت به وظایف خود عمل کرد که باید از فعالیت های آنها قدردانی شود .
وی افزود : همانطوریکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود تاکید داشته اند دشمنان همواره به دنبال اهداف خود هستند و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مسئولان اجرایی و تیم مذاکره کننده ما باید همچنان با درایت و هوشیاری با جدیت مواظب خدعه ها و دشمنی های کفر جهانی و حامیان آنها باشند .
آیت الله ناصری افزود: رمز و راز عزت و اقتدا کشور ما در گروه مقاومت و ایستادگی جانانه در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و مسلمین و نظام مقتدر ما است .
وی همچنین به فصل تابستان و لزوم برنامه ریزی دقیق برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان با عنایت به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد .

بخش نظردهی بسته شده است..