نماز عید فطر یزد ساعت ۶ در مسجد حظیره

no-thumbs

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد و گفت: در یزد، نماز عید فطر در مسجد حظیره برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت‌الاسلام محمد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: نماز عید فطر فردا، شنبه، ۲۷ تیرماه از ساعت شش صبح در مسجد حظیره و در جوار آرامگاه چهارمین شهید محراب، آیت‌الله صدوقی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نماز عید فطر، امسال نیز مانند سال گذشته به امامت آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

فخرالدینی با بیان اینکه نماز عیدفطر به طور متمرکز در مسجد حظیره برگزار می‌شود، افزود: به جز این مسجد، در سایر نقاط مرکز استان نیز نماز عید فطر در مساجد محله‌ها و برخی امامزادگان نیز برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان یزد نیز اطلاع‌رسانی لازم برای اقامه نماز عید فطر انجام شده و در اغلب شهرستان‌ها، نماز عید فطر در یک نقطه به عنوان نقطه مرکزی و در سه چهار نقطه دیگر نیز به صورت پراکنده، برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه عید فطر، عید بندگی است، از تمامی روزه‌داران دعوت کرد تا نماز پرشکوه عید فطر حضوری گسترده داشته باشند.

وی ادامه داد: خطبه‌های کوتاه نماز عید فطر نیز بعد از اقامه نماز، توسط آیت‌الله ناصری بیان می‌شود.

فخرالدینی اظهار امیدواری کرد: مردم مسلمان استان یزد، شکوه همدلی و وحدت را در نماز عید فطر، با شکوه هرچه تمام‌تر به نمایش بگذارند.

بخش نظردهی بسته شده است..