پیام فرماندار تفت به مناسبت موفقیت توافق

no-thumbs

فرماندارتفت با صدور پیامی موفقیت عظیم ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی و حفظ دستاوردهای عظیم انرژی صلح آمیز هسته ای را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "محمود زارع رشکوییه" در این پیام با اشاره به موفقیت ارزشمند تیم مذاکره کننده هسته ای ایران آورده است: از میان برداشتن تحریم های ظالمانه در عین حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی در عرصه بهره گیری از انرژی صلح آمیز هسته ای، دستاوردی مهم و ارزشمند است که در سایه هوشمندی و درایت و جهان شناسی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به دست آمد و امید های تازه ای را در مسیر رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی در میان مردم عزیز جاری ساخت.

فرماندار تفت با اشاره به حمایتهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه داده است: هدایت ها و فرامین ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در ترسیم هوشمندانه خطوط قرمز هسته ای و دفاع قاطعانه از تیم مذاکره کننده ایران اسلامی راه را برای کسب این موفقیت بزرگ هموار و گام های مذاکره کنندگان ایران را که از عالم ترین، عزیزترین و معتمدترین فرزندان میهن عزیز اسلامی می باشند استوارتر کرد.

زارع با تاکید بر نقش وحدت و همبستگی ملی در کسب این موفقیت ارزشمند ادامه داده است: همبستگی ملی مردم شریف ایران اسلامی که گوشه هایی از آن را در حمایت قاطعانه از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در راهپیمایی یوم ا… قدس شاهد بودیم عاملی مهم و تعیین کننده در به دست آوردن این موفقیت مهم بود.

فرماندار تفت در این پیام با تقدیر از مجاهدت و تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در عرصه دیپلماسی خارجی و حفظ دستاوردهای ایران در صحنه استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای، این موفقیت بزرگ را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری و مردم شریف شهرستان تفت تبریک گفته است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..