خیر مهریزی پنج میلیارد ریال برای ساخت خانه سالمندان اختصاص داد

رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: یک خیر نوعدوست مهریزی افزون بر پنج میلیارد ریال برای ساخت خانه سالمندان اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلیرضا علیزاده  در گفت و گو با ایرنا افزود: این خیر بنام میرزا علی بیک کار ساخت این مجموعه را در دهستان خورمیزات مهریز آغاز کرده است .


وی اضافه کرد: این مرکز سالمندی در زمینی به وسعت افزون بر ۷۰۰ متر مربع در بخش های مختلف برای نگهداری سالنمدان ساخته می شود .

رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی ، سه مرکز و پایگاه سلامت اجتماعی در شهر و مناطق روستایی مهریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

این مراسم که توسط بخش خصوص و تحت نظارت اداره بهزیستی در طول سال در زمینه تحقق وظایف و برنامه های مختنلف و بخصوص در حوزه پیشگیری فعالیت خواهند داشت .

فرماندار مهریز در این مراسم ها در سخنانی به اهمیت کار در بهزیستی و وظایف این اداره در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی و خدمت به جامعه هدف اشاره کرد .

سید محمد رستگاری تامین سلامت و نشاط و همچنین پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتمای را جزو وظایف مهم سازمان بهزیستی با همکاری بش خصوصی ذکر کرد .

وی اظهار داشت: جلب مشارکت خیرین و بخش خصوصی در انجام برنامه های بهزیستی بسیار مهم و اثر بخش است و باید همواره مد نظر مدیران اجرایی قرار گیرد .

 

بخش نظردهی بسته شده است..