انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزدباصدوربیانیه ای:

توافق مصداق اعتلای کلمه حق بود

انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد با صدور بیانیه ای، توافق هسته ای با 5+1 را به مردم کشورمان تبریک گفت و آن را مصداق اعتلای کلمه حق توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این بیانیه آمده است: 

 

حمد و سپاس خداوندی را که مستضعفان را در پرتو استقامت بر ایمان رفعت می بخشد و مستکبران را به سبب کفر و ستم خوار می سازد. خالق مقتدری که اراده کرده است در مسیر پر فراز و نشیب تاریخ، سرانجام حق را بر باطل چیره گرداند.

مایه ی بسی خرسندی و شادمانی است که ملّت بیدار و حرکت آفرین ایران در این واپسین روزهای ماه مبارک رمضان شاهد تحقق وعده ی الهی مبنی بر اعتلای کلمه ی حق گردیده اند و هم اکنون شاهد آن هستیم که رهنمودهای مقام معظم رهبری و صبر و تلاش دو ساله ی دولت تدبیر و امید و مقاومت مردم قهرمان و شهید پرور ایران وهمدلی و هم زبانی دولت و ملّت بر سر حق مسلّم ایران اسلامی به بار نشسته است.


شادی و خرسندی از این جهت که در صحنه ی بین المللی هم حقانیت ایران اسلامی در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای به اثبات رسیده و قدرت علمی کشور عزیزمان در این زمینه تثبیت شده و هم دشمنان مستکبر این ملّت در کارشکنی ها و تهاجمات ظالمانه و جسورانه ی خود در عرصه های سیاسی و اقتصادی ناکام مانده و ناگزیر شده اند که به پذیرش حقانیت ما تن در دهند و به فضل الهی همه ی عوامل بازدارنده پیشرفت علمی این کشور پهناور و بویژه رژیم غاصب صهیونیستی به انفعال و افول رهسپار شوند.


ما این موفّقیّت بزرگ را به مقام معظّم رهبری، رئیس جمهور محترم، اعضای دولت تدبیر و امید و افراد تیم مذاکره کننده ی هسته ای و همه ی مردم قهرمان و شهید پرور ایران تبریک و تهنیت می گوییم و مراتب سپاس و تشکّر خود را از همه ی آنان اعلام می داریم.منبع خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..