آغاز طرح تابستانی پلیس راه استان یزد

no-thumbs

فرمانده پلیس راه یزد از آغاز مرحله دوم طرح تابستانی در سطح جاده های حوزه استحفاظی این استان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ احمد مظفری  در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور با همکاری برخی دستگاه های اجرایی تا پنجم مهرماه ادامه دارد .

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس در تمامی مناطق و جاده های زیر پوشش در مسیرهای مختلف با امکانات و تجهیزات کامل در اجرای طرح فعالیت می کنند .

فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: نظارت و کنترل عالیه بر تردد وسایل نقلیه و فعالیت رانندگان و تامین رفاه و آسایش کامل در طول جاده ها و همچنین رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از اهداف طرح می باشد .

مظفری اظهار داشت: اجرای دقیق مقررات توسط رانندگان در سطح جاده ها و احترام به حقوق دیگران موجب کاهش حوادث و تلفات و صدمات احتمالی است .

این مسوول گفت: ایجاد امنیت کامل برای عموم مردم و بخصوص مسافران با عنایت به موقعیت خاص جاده های یزد در سطح کشور ، تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

مظفری تصریح کرد: طبق مقررات با متخلفان و کسانی که قوانین راهنمایی و راننندگی را زیر پا می گذارند و پایبند به حقوق دیگران نیستند برخورد لازم صورت می گیرد .

وی همچنین به تلفن گویای ۱۴۱ پلیس راه اشاره کرد که عموم شهروندان می توانند هرگونه سوالی در خصوص وضعیت جاده های دارند استعلام نمایند.

استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .

 

بخش نظردهی بسته شده است..