۱۴۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد ‌

no-thumbs

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و شهرستان بافق خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ عطاالله احمدی با اشاره به تاثیرات مخربی که قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر در جامعه به بار می‌آورد، اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای با قاچاق مواد مخدر، سلامتی یک جامعه را برای سود خود به خطر می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد و شهرستان بافق، یک دستگاه خودرو‌سواری ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی بر مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: در این عملیات، ۱۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این مواد مخدر را از بندرعباس به شمال کشور داشتند.

احمدی تصریح کرد: این محموله با کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد و شهرستان بافق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه مشارکت مردم در هر کاری می‌تواند کمک شایان توجهی به مسئولان کند، از مردم خواست تا با همکاری و همیاری پلیس، فضای استان یزد را برای قاچاقچیان بیش از پیش ناامن کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..