مدیرکل امور شهری و شوراهای استان یزد:

احیاء و مرمت بافت‌های تاریخی در دستور کار شهرداری‌های استان یزد قرار گیرد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان یزد با تاکید بر اهمیت توجه به مرمت آثار باستانی، گفت: احیاء و مرمت بافت‌های تاریخی در دستور کار شهرداری‌های استان یزد قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از تسنیم ، سیدرضا خادمی پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین معارفه شهردار جدید میبد، این مراسم استان یزد را استانی تاریخی با بافت‌های ارزشمند و منحصر به‌فرد توصیف کرد و اظهار داشت: احیاء و مرمت این بافت‌های تاریخی توجه شهرداران را می‌طلبد.

وی با اشاره به نگاه خوب استاندار و معاون عمرانی وی نسبت به بافت‌های تاریخی و میراث فرهنگی گفت: الان زمینه برای رسیدگی به بافت‌های تاریخی در استان یزد با دیدی که استاندار و معاون عمرانی ایشان دارند مناسب است تا شهرداری‌ها در بافت تاریخی بیشتر کار کنند.

وی با بیان اینکه فضاهایی بسیار مناسبی در شهرهای سطح استان یزد وجود دارد که این‌ها همه سرمایه برای شهرداری‌هاست افزود: از طرف دیگر بحث سیما منظر شهری است که شهرداری‌ها بتوانند در این حوزه هم کار کنند تا فضاهای شهری‌مان فضاهای زیباتری باشد.

خادمی تصریح کرد: در کنار آن شهرداری‌ها باید دنبال منابع درآمدی پایدار هم باشند که بتوانند خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان یزد تصریح کرد: با همدلی که بین تمام مسئولان اجرایی استان وجود دارد، شاهد ارائه خدمات مناسب از طریق شهرداری‌ها به شهروندان خواهیم بود.

بخش نظردهی بسته شده است..