طرح جامع مبلمان شهری در شهرستان میبد

شهردار میبد با اشاره به اهمیت توجه به مناسب‌سازی ویژه معلولان در زیباسازی شهری، گفت: طرح جامع مبلمان شهری در میبد اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سیدعلی نقیبی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی به‌عنوان شهردار جدید میبد، با اشاره به اولویت‌های خود را در شهرداری میبد، اظهار داشت: اداره امور شهر نیازمند طرح جامع و مدون دارد.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام، نگه‌داری و حفظ و مرمت بافت‌های قدیم، ادامه امورات قبلی و برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های بزرگ را از اولویت‌های خود در شهرداری میبد برشمرد.

نقیبی‌زاده ادامه داد: البته همه امور در شهرداری به کمک مسئولان و شورا قابل دستیابی است و امیدواریم که شهرستان میبد را که یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی و صنعتی و علمی در سطح استان و کشور محسوب می‌شود به جایگاه اصلی خود برسانیم.

شهردار میبد خاطرنشان کرد: در حوزه مبلمان شهری، ایجاد میدان‌های خوب، ادامه خیابان‌های نیمه تمام و احیای بافت قدیم شهر برنامه‌های خوبی طراحی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح جامع مبلمان شهری در میبد، تصریح کرد: توجه به ارائه طرح‌های مناسب و زیبا در زمینه مبلمان شهری و مناسب‌سازی شهر به ویژه در شهرستان میبد که یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرستان‌های استان یزد است، از اهمیت بالایی برخوردار است.

نقیبی‌زاده با تاکید بر اینکه همه افراد و شهروندان باید بتوانند از خدمات شهر استفاده کنند، تصریح کرد: نکته بسیار مهم در ارتباط با مبلمان شهری و زیباسازی شهر، توجه به استانداردسازی محیط برای معلولان و افرادی است که نیاز به مناسب‌سازی شهر دارند.

بخش نظردهی بسته شده است..