نماز عید فطر یزد در جوار مزار سومین شهید محراب

no-thumbs

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌استان یزد گفت: نماز عید فطر یزد در جوار مزار سومین شهید محراب برگزار می‌شود‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد فخرالدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با بیان اینکه عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت خویشتن است، اظهار داشت: برگشت به ذات خویش زمانی محقق می‌شود که انسان خود را تزکیه نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ماه مبارک رمضان ماه تزکیه روح و رسیدن به حقیقت خداوند متعال است و کسانی بهره کامل را از این مهم می‌برند که خالصانه به استقبال معبود بروند.

فخرالدینی افزود: امسال در استان یزد نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در مسجد حظیره یزد از ساعت ۶ صبح با تلاوت دعای ندبه به امامت آیت‌الله محمد‌رضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اتحاد و وحدت کلمه بین امت مسلمان دنیا تصریح کرد: نماز عید فطر مانند نماز جمعه دارای خطبه‌هایی وحدت آفرین است، با این تفاوت که خطبه‌های نماز عید سعید فطر بعد از اقامه نماز عید بیان می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: شایسته است امامان جماعت استان یزد در نماز عید فطر که با هدف سپاس نعمات و استغفار از گناهان برگزار می‌شود نسبت به آگاه‌سازی مردم در مورد جنایات و توطئه‌های دشمنان نظام اقدام کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..