دهمین یادمان شهدای گمنام دهستان سبزدشت بافق

no-thumbs

دهمین یادمان شهدای دهستان سبزدشت بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولان شهرستان در محل تپه نورالشهدای روستای دولت آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزامام جمعه بافق در این آیین با اشاره به رشادت ها و ایثارگری شهدا در دفاع مقدس اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ضامن حفظ آرمان های نظام و انقلاب در جامعه می باشد.

حجت الا سلام سید جواد سلیمانی در ادامه لازمه حل مشکلات جامعه را وفاق و همدلی در بین مردم و مسئولان عنوان کرد و اظهارداشت: نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت ،همدلی و همزبانی یک ابتکار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری می باشد که وجود رویداد های مهمی چون انتخابات و مذاکرات هسته ای در این سال یکی از دلایل نامگذاری امسال به این عنوان می باشد.

فرماندار بافق نیز در ادامه این مراسم گفت: جوانان غیور کشور ما هشت سال مردانه در مقابل زیاده خواهی قدرتهای جهانی ایستادگی کردند و با تمام وجود وسرمایه خود از عزت و شرف این مملکت با اهدای جان خود دفاع نمودند.

سید مهدی طلایی مقدم توافق هسته ای را ناشی از وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: امروزه فرزندان این کشور توانستند همانند سالهای دفاع مقدس در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته ای با قاطعیت در برابر زیاده خواهی قدرت های جهانی عزت مندانه ایستادگی کنند.

وی وجود حمایت و پشتیبانی های مقام معظم رهبری و مسئولان نظام در موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای را غیر قابل انکار عنوان کرد و گفت: موفقیت ما در عرصه دیپلماسی کشور ناشی از جو همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم بود.

گفتنی است گلباران قبور مطهر شهدای گمنام ، اجرای سرود و برپایی سفره  ضیافت افطار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..