دستگیری سارق دو میلیاردی آپارتمان‌های یزد

no-thumbs

رییس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق منازل آپارتمانی محدوده صفائیه شهر یزد و کشف دو میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این تبهکار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ "علیرضا خالقی" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منازل آپارتمانی در محدوده صفائیه شهر یزد، اقدامات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری سارق این سرقت‌ها در دستور کار ماموران دایره اول مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس با راه‌اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل‌های از پیش تعیین شده، به فردی حدودا ۴۰ ساله که در این محدوده در حال پرسه‌زنی بود، مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

 رییس پلیس آگاهی استان افزود: با انتقال متهم به اداره پلیس، وی تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام به ۱۱ فقره سرقت منازل آپارتمانی اعتراف کرد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضایی ادامه داد: با کسب مجوز قضایی از مخفیگاه متهم بازرسی به عمل آمد و حدود دو میلیارد ریال انواع اموال مسروقه شامل پول، طلا، وسایل و لوازم تزیینی با ارزش کشف شد.

خالقی در پایان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به هویت "م.ب" 40 ساله با ورود به مجتمع های مسکونی، بیشتر منازلی را که از لحاظ ایمنی قفل و درب دارای شرایط مطلوبی نبودند، مورد سرقت قرار می‌داد

بخش نظردهی بسته شده است..