امام جمعه موقت یزد در شهرستان خاتم اعلام کرد:

تیم مذاکره‌کننده هسته ای ثابت کرد که با استدلال و برهان حرف می‌زند

امام جمعه موقت یزد گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ثابت کرد که مستدل و برهانی حرف می‏‏زند و در زبانشان نیز منطق و صلابت وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین "معز الدینی" در نشست شورای اداری شهرستان خاتم، افزود: صلابت آنها این است که کسی حریفشان نمی‌شود و در مقابل خواسته‌هایشان کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به این که طولانی‌ترین سفر وزیر امور خارجه آمریکا در جهت صحبت‌های هسته‌ای ایران بود، افزود: اگر بنا بود تیم مذاکره کننده افرادی ضعیف باشند، این مذاکرات تا این زمان طول نمی‌کشید.

وی اظهار کرد: چشم دنیا به طرف ایران است و تیم مذاکره‌کننده نیز هنر به خرج داد.

وی خطاب به مسئولین عنوان کرد: همین صلابت را همه مسئولین که پشت میز می‌نشینند نیز باید داشته باشند یعنی هم قانون را رعایت کنند و هم ارباب رجوع را از خود رنجانند.

این مقام مسئول بیان کرد: در مملکت، نیمه پر لیوان که نقاط مثبت است وجود دارد، نیمه خالی نیز که نقاط منفی است هم وجود دارد ولی در جلسات باید به نیمه خالی توجه شود تا احساس کنید که جا برای کار وجود دارد و بهتر باید کار کنید.

وی در بخشی از سخنانش عنوان کرد: اخلاق و معنویت در محیط خانواده و اجتماع زمان حال بسیار کمرنگ شده است و باید بیشتر به آن توجه شود.

این مقام مسئول افزود: بعضی افراد در اجتماع خودشان را به خواب زده‌اند و می‌خواهند با دین مخالفت و لجبازی کنند و متاسفانه کسی هم نمی‌تواند آنها را از این خواب بیدار کند.

وی افزود: در دنیایی که به همه به ما چشم دوخته‌اند، آنها می خواهند بگویند که نظام چون اسلامی است، کارآمدی ندارد، اما ما می‌دانیم و می‌توانیم به طریقی کار کنیم که به دنیا ثابت کنیم، دین اسلام، منطق دارد.

امام جمعه موقت یز دیادآور شد: هیچ شغلی در جامعه عار نیست و اگر در خدمت خداوند باشد، ارج و قرب دارد.

وی با اشاره به پایان یافتن ماه مبارک رمضان، گفت: باید از این سرمایه معنوی که در این مدت به دست آورده‌ایم، مراقبت کنیم و آن را برای ماه‌های آتی بکار ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین "رضایی" امام جمعه شهرستان خاتم نیز در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند در زندگی نیز بسیار موثر است و با رعایت این مهم می‌توانیم اقتصاد خانواده را جلو ببریم.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنای درست خرج کردن در زندگی روزمره است، اظهار کرد: اگر در زندگی الگویمان معصومین و علما باشند، باید خودمان همانند آنها در زندگی بر اقتصاد زندگی حاکم باشیم.

رضایی افزود: مدیریت صحیح اقتصاد خانواده و برخورد خوب با مردم موجب رشد و پیشرفت می‎‎شود.

"محمد زاده رحمانی" فرماندار خاتم نیز در این نشست با اشاره به نگاه ویژه  آیت الله شهید صدوقی و مرحوم آیت الله خاتمی در مورد شهرستان خاتم، خواستار تداوم این نگاه شد و ادامه داد: خوشبختانه علی رغم  کاهش هشت درصدی بودجه استان، با رایزنی‌هیا صورت گرفته با استاندار محترم، دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بودجه این شهرستان نسبت به پارسال افزوده شده است.

وی در همین رابطه نیز از مدیران شهرستان خواست تا طرح‌های عمرانی خود را در اسرع وقت جهت تخصیص بودجه ارائه کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..