جشن تدبیر و عقلانیت در یزد

شادی شهروندان یزدی به مناسبت موفقیت هسته ای

پس از اعلام رسمی نتیجه مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 5 +1 شهروندان یزدی با حضور در میدان فرهنگ این شهر (نعل اسبی ) موفقیت تیم مذاکره کننده را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا این عده که بیشتر آنان را جوانان تشکیل می دادند از ساعت ۲۲ شب با سردادن سرود ملی و ای ایران به خاطر این موفقیت ابراز شادمانی کردند.

مردم مومن و همیشه در صحنه دارالعباده یزد به پاس قدردانی از زحمات ۲۲ ماهه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به سرپرستی دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن شرکت در این جشن حمایت خود را از این تیم اعلام کردند.

این جوانان را که عموم مردم نیز همراهی می کردند با سر دادن شعارهایی مانند نگاش نکن ظریفه شش نفر را حریفه ، روحانی تشکر تشکر ، سفیر صلح ایران تشکر تشکر ، روحانی مچکریم ، روحانی زنده باد ، این موفقیت را جشن گرفتند.

براساس این گزارش ، این حضور و جشن بصورت خود جوش در گروهها و دسته های مخلتف با دست زدن و سوت همراه بود و از طرفی نیز نیروی انتظامی ضمن کنترل و هدایت جوانان فضای خوب و بدور از تنش را فراهم کرده بود بگونه ای که در بین شعارها نیروی انتظامی تشکر تشکر را نیز سر می دادند .

سرنشینان خودروها نیز با روشن کردن چراغ ها و بصدا در آوردن بوق و موتور سواران نیز با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان در این شادمانی و سرور شرکت کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..