پاسداشت آب و قنات درندوشن

no-thumbs

با عنایت به اینکه اهمیت آب در ایجاد زندگی و آبادانی بر هیچکس پوشیده نیست، همانگونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید “همه چیز را از آب زنده ساختیم” و با وجود اینکه نزدیک به ۷۰ درصد از سطح زمین را آب فرا گرفته است ولی «بحران آب» در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای واقع در کمربند خشک زمین مثل ایر...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمؤسسه فرهنگی اندیشه روشن ندوشن به مناسبت همایش پاسداشت آب و قنات در ندوشن مرکز جغرافیای ایران و با توجه به اهمیت مسأله صرفه جویی و خشکسالی های اخیر و بحران آب در منطقه و در راستای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در بین اقشار مختلف جامعه در نظر دارد مسابقه نقاشی با موضوع “آب ، قنات ، سازه های آبی ، خشکسالی ، صرفه جویی در مصرف آب ، نجات آب ، نجات زندگی” برگزار نماید . علاقه مندان به شرکت در این مسابقه در تمام گروه های سنی، می توانند آثار خود را در کلیه تکنیک ها و در ابعاد A3 و A4 حداکثر تا تاریخ ۰۵ مرداد ۹۴ به دبیرخانه مسابقه ، واقع در ندوشن ، جنب ساختمان شورای شهر ندوشن ، مؤسسه اندیشه روشن ندوشن ارسال نمایند.
لازم به ذکر است نتایج این مسابقه در همایش پاسداشت آب و قنات در ۰۸ مرداد ماه ۹۴ اعلام خواهد شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..