مراجعان تامین اجتماعی ابرکوه کاهش یافته است

no-thumbs

رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی گفت : 90 درصد مراجعین اعم از بیمه شدگان و کارگاهها به این شعبه کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعباس حمیدی زاده روز سه شنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : دریکسال گذشته هم دفترچه های بیمه از طریق ارسال پیام کوتاه صادرشده است و افراد تحت پوشش همچنان می توانند باارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۱۴۹۴۰۰۱۰۰۵ برای صدور دفترچه اقدام کنند.

وی اظهار کرد : سال گذشته ۱۳۰ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال بابت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این شهرستان پرداخت شده است.

حمیدی زاده بابیان اینکه در این شهرستان بیش از ۱۳ هزار نفر بیمه شده اصلی در قالب ۳۵ هزار نفر هستند ، افزود : این رقم نسبت به سال ۹۲ پنج درصد رشد داشته است .

این مسوول ادامه داد : این شعبه در همین مدت ۲۱ هزار فقره دفتر چه های درمان صادر و همچنین بیش از ۱۰۹ هزار و ۷۰۰ فقره دفترچه هم تمدید اعتبار کرده است .

رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه بابیان اینکه بیش از ۶۳ درصد جمعیت ابرکوه زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند خاطرنشان کرد : هم اکنون ۵۲۵ کارگاههای تولیدی ، فنی و صنعتی شهرستان ابرکوه از تخفیف حق بیمه واحدهای تولیدی برخوردار شده اند.

حمیدی زاده اضافه کرد : ۱۲ میلیارد ریال حقوق سال گذشته به یکهزار و ۳۴۱ نفر مستمر بگیر تامین اجتماعی پرداخت شده است .

بخش نظردهی بسته شده است..