واگذاری۱۰۰هکتار زمین برای ایجاد فضای سبزدریزد

no-thumbs

روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد : قرار است یک قطعه زمین از اراضی منابع طبیعی به مساحت یکصد هکتار که دارای تصفیه خانه آب است جهت ایجاد پارک و فضای سبز به شهرداری یزد واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، شهردار یزد در بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسولان شهرداری گفت: این مکان با توجه به نزدیک بودن به شهر و دسترسی آسان محیط مناسبی برای ایجاد پارک و فضای سبز شهر است.


محمدرضا عظیمی زاده افزود: با توجه به مسئله کمبود آب در استان تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از پساب برای کاربری این بوستان استفاده کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این بازدید گفت: استفاده از فضای های اطراف شهر یزد برای ایجاد پارک و فضای سبز برای شهروندان را مناسب خواند .

حجت الاسلام شیخ عباس زارع افزود : امیدواریم با توسعه پارک و فضای سبز در جای جای شهر بتوانیم محیطی مناسب را برای اوقات فراغت شهروندان ایجاد کنیم.

این زمین قرار است با کاربری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد که در خروجی فرعی سمت راست میدان دروازه قرآن واقع شده است.

هم اکنون درختان گز و مقاوم در براب آب در این قطعه از زمین وجود دارد و به نظر می رسد بتواند محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان یزدی باشد.

ایجاد پارک و فضای سبز از اولویت های شورای اسلامی دوره چهارم می باشد که تاکنون مصوبات خوبی را برای ایجاد پارک وفضای سبز در شهر یزد داشته است.

سرانه فضای سبز برای هر شهروند یزدی ۶.۵ متر مربع یعنی حدود نصف رقم استاندارد است .

 

بخش نظردهی بسته شده است..