نماینده اصلاح طلب اردکان عنوان کرد:

این روش مذاکرات هسته ای در تاریخ دیپلماسی ایران بی سابقه است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه طرف مقابل مدعی بود که ایران پای میز مذاکره نمی نشیند، گفت: اگر قرار بر ترک میز مذاکره باشد، کسانی اول میز مذاکره را ترک می کنند که همیشه در روند مذاکرات سنگ اندازی کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با عملکرد تیم هسته ای کشورمان در برابر کشورهای گروه ۱+۵ اظهار داشت: مذاکرات روند رو به جلویی دارد لذا امیدواریم این تلاشها به نتیجه مطلوب برسد.
وی با تاکید بر اینکه مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد، پیروزی با ملت شریف ایران است، افزود: باید از تدبیر مقام معظم رهبری تشکر کرد که بهانه را از طرف مقابل گرفتند، زیرا آنها مدعی بودند که ایران پای میز مذاکره نمی نشیند در حالیکه دیپلمات های کشورمان بارها گفته اند که ما میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه بیان کرد: اگر قرار بر ترک میز مذاکره باشد، کسانی اول میز مذاکره را ترک می کنند که همیشه در روند مذاکرات سنگ اندازی کرده اند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما با وجود اینکه در این قضیه مُحق بودیم، اما برای رفع تردیدها و ابهام ها مذاکره کردیم و حُسن نیتمان را با محدود کردن یک مسئله فنی به طور موقت به اثبات رساندیم، اما دنیا نخواست.

بخش نظردهی بسته شده است..