سارق طلای کودکان شهر یزد دستگیر شد

no-thumbs

رییس پلیس آگاهی استان یزد گفت : با اقدام به موقع ماموران دایره سوم مبارزه با سرقت ، سارق النگوی کودکان شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ علیرضا خالقی افزود : با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا بخصوص النگوی اطفال در محدوده آزادشهر و امامشهر یزد بررسی این موضوع در دستور کار ماموران دایره سوم مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اظهار کرد : ماموران پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده تا اینکه متوجه شدند فردی با حضور در بازار یزد قصد فروش تعدادی النگو را دارد.

خالقی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی ادامه داد: با دستگیری متهم، روند جدیدی در بررسی پرونده بوجود آمد و فردی ۳۷ ساله در بازجویی های پلیس به ۶ فقره سرقت النگوی اطفال در سطح شهر یزد اعتراف کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد : متهم در ساعت های پایانی روز و در مکان های خلوت دختر بچه هایی را که در حال بازی بودند به بهانه دادن خوراکی فریب داده و با انتقال کودکان به داخل خودرو اقدام به سرقت النگو ی آنها می کرده است.

خالقی با بیان اینکه متهم با صدور قرار سنگین قانونی روانه زندان شده است ، گفت : والدین و خانواده ها ضمن آموزش نکات لازم در خصوص چگونگی برخورد کودکان با افراد غریبه، به این نکته توجه داشته باشند که تبهکاران همیشه با استفاده از غفلت شهروندان مرتکب جرم شده و به نیات خود می پردازند .

بخش نظردهی بسته شده است..