نیکوکار بافقی خانه اش را به خانواده یتیم اهدا کرد

no-thumbs

مدیر کمیته امداد بافق گفت: حامی نیکوکار بافقی یک خانه ویلایی نیمه ساز خود را به ارزش 480 میلیون ریال به خانوار یتیم تحت حمایت خود اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین افضلی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این خانه نیمه ساز در زمینی به وسعت ۱۳۲ متر مربع بنا شده و ارزش کنونی آن افزون بر ۴۸۰ میلیون ریال است که حدود ۶۰ درصد از کارهای ساختمانی این خانه ویلایی انجام شده است .

وی ماه رمضان را بهار نیکوکاری و نوع دوستی خواند و خاطرنشان کرد : هر سال در این ماه به خیران افزوده می شود و امسال هم شاهد افزایش تعداد حامیان ایتام و کمک های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران بافقی بودیم و امیدواریم با کمک همین افراد این ساختمان نیمه ساز تکمیل و آماده بهره برداری شود.

این مسوول ، با بیان اینکه حامیان نیکوکار بافقی همکاری بسیار نزدیکی با این نهاد دارند ، اظهار کرد: حامیان ایتام در تمام سال و مناسبت های مختلف کمک های مالی و معنوی خوبی برای حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه دارند.

افضلی اضافه کرد : همچنین طی سال جاری ۱۵۰ بسته پوشاک از سوی یک خیر بافقی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق اهدا شده است.

وی، ارزش این بسته پوشاک را افزون بر ۷۵ هزار ریال اعلام کرد و افزود: خوشبختان حامیان، افراد یتیم زیر پوشش را تنها نمی گذارند و با برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی موجب تلطیف روحیه آنها می شوند.

این مسوول ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان بافق را یکصد نفر اعلام کرد و گفت : همه ایتام این نهاد تحت حمایت حامی هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی بافق ادامه داد : ۴۷۸ حامی نیکوکار حمایت های مالی و معنوی ایتام این شهرستان را برعهده دارند که تعداد آنها نسبت به پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.

افضلی از شناسایی ۲۵ یتیم دیگر در شهرستان بافق خبر داد و با بیان اینکه محبت به ایتام مهمتر از کمک های مالی است ، خاطر نشان کرد: هر انسانی نیاز به محبت دارد بویژه کودکان یتیم که باید با دست مهربان خیران نوازش شوند تا خلا پدر را کمتر احساس کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..