۲۰دقیقه خاموشی در برنامه‌ ۱۴۰۴ برای یزد لحاظ شد

no-thumbs

فارس نوشت:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدحسین شریعتی‌نسب، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دیسپاچینگ نوین در یزد اظهار داشت: در حال حاضر میزان خاموشی در استان یزد در طول سال به ۱۶۳ دقیقه رسیده است که برنامه ما، رسانیدن خاموشی به تنها ۲۰ دقیقه در سال است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ طرح برق‌رسانی تا پایان امسال در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶ میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

شریعتی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام توزیع برق عنوان کرد: امکان‌سنجی استفاده از پهباد در فعالیت‌ها، استفاده از دستگاه سنجش خوردگی آرماتور، اتوماسیون ۱۶۰ دستگاه سکسیونر موتوردار و ۱۲۰ فالت دتکتور و اجرای پروژه مانیتورینگ از برنامه‌های شرکت توزیع برق در این استان است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود کاهش خاموشی برنامه‌ریزی شده و بدون برنامه را از ماموریت‌های بهره‌برداری در افزایش پایداری شبکه دانست و یادآور شد: توجه ویژه به انجام فعالیت‌ها به صورت خط گرم و توسعه آن، تامین برق مشترکان با استفاده از دیزل ژنراتور اضطراری و پست سیار، اجرای پروژه‌های رینگ و قطع و وصل ریکلوزرها از راه دور در حوزه فعالیت‌های کاهش خاموشی با برنامه قرار دارد.

شریعتی‌نسب، تدوین شناسنامه خروجی پست‌ها و دستورالعمل تنظیم رله‌های ثانویه پست‌های زمینی را از جمله اقدامات مشترک دانست و افزود: تهیه موتور چهار چرخ برای تست آلتراسونیک و رفع عیب در مناطق صعب‌العبور، توسعه ۳۶ کیلومتر شبکه رینگ با هزینه بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال و نصب تجهیزات دیگر نظیر سکسسیونر و بوستر با هزینه‌ای بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌ها برای کاهش خاموشی با برنامه‌ در شبکه برق استان یزد است.

در این مراسم با حضور معاون هماهنگی توزیع و مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توانیر، دیسپاچینگ نوین و اتوماسیون تجهیزات شبکه توزیع به صورت رسمی در یزد افتتاح شد.

بخش نظردهی بسته شده است..