بازدید دانشجویان یزدی دانشگاه تهران از فولاد یزد

no-thumbs

جمعی از دانشجویان یزدی دانشگاه های تهران از کارخانه فولاد یزد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه همت کانون احسان و اندیشه توحید، هفتاد نفر از دانشجویان یزدی دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، شهید بهشتی و … از بخش های مختلف کارخانه فولاد یزد بازدید کردند.

دانشجویان در این بازدید که حدود یک ساعت به طول انجامید از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد صنعت قرار گرفتند. دانشجویان یزدی سپس در ضیافت افطار این واحد صنعتی شرکت کردند.

سید محمد احرامیان مالک فولاد یزد در این مراسم با خیرمقدم به حضور دانشجویان یزدی، فراگیری علم را حرف اول در دنیای امروز صنعت عنوان کرد و گفت: تبدیل علم به تکنولوژی با فراگیری علم نوین و تحقیق و پژوهش میسر می شود.

وی با اشاره به اینکه باید در کشور کمپین توقف سرمایه گذاری دولتی راه بیفتد، گفت: تجربه نشان داده سرمایه گذاری دولتی گرانتر از بخش خصوصی در می آید.

احرامیان همچنین با اشاره به آب، مشکل اصلی استان یزد، انتقال آب از خلیج فارس به یزد را از طریق کانال پیشنهاد داد و گفت: این روش نسبت به انتقال آب از طریق لوله ارزان تر تمام می شود.

سیدمحمد حسینی از مسئولان بنیاد احسان و اندیشه توحید در این مراسم با اشاره به ماموریت این بنیاد در نزدیکی و همفکری نیروهای خبره یزدی گفت: بنیاد از دانشجویان و شخصیت های یزدی انتظار دارد تا با برگزاری نشست های مشترک، زمینه همکاری های متقابل را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد مهندس حبیب الله بیطرف وزیر اسبق نیرو مبنی بر ایجاد اندیشکده آب، از صاحبنظران و دانشجویان یزدی برای عضویت در آن دعوت کرد.

حمزه زارع زاده معاون بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این نشست زمینه های مشارکت با بانک رسالت را برای حل مسائل مهم استان یزد مطرح کرد.یزدان نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..