تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد راهی مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ چین شد

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد به منظور شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 راهی کشور چین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حاشیه مراسم بدرقه تیم رباتیک این دانشگاه که برای شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ در شهر Hefei به کشور چین اعزام می‌شد، به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بین ۳ تیم اعزامی از طرف سازمان مرکزی دانشگاه در رشته امدادگر واقعی مایه افتخار و مباهات است.

دکتر محمدرضا اسلامی افزود: این مسابقات از ۱۷ ژولای لغایت ۲۳ ژولای ( ۲۶ تیر تا اول مرداد)با حضور تیم‌هایی از کشورهای، اتریش، چین، آلمان، یونان، ایران، ژاپن، پرو، مکزیک، تایلند، ترکیه و آمریکا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۴ برزیل موفق به کسب دو مقام اولی شده و امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز با سرپرستی خوب و عالمانه آقای مهندس جناب‌زاده این عنوان‌ها تکرار شود هر چند این دوره از مسابقات در شاخه پرنده مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود.

اسلامی با تشکر از مدیریت بانک ملی به لحاظ پشتیبانی از تیم رباتیک دانشگاه اظهار کرد: با رایزنی‌های گوناگون موفق شدیم برای نخستین بار از مدیریت بانک ملی در سفر تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی با ۶۵ درصد اسپانسری و حمایت مالی بودجه جذب کنیم که امیدوارم این تیم دانشگاهی موفقیت‌های خوبی را برای کشور عزیزمان و استان یزد کسب کند و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز موفق باشند.

به گزارش آنا، در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از کشورهای مختلف جهان پذیرفته شده و در مدت هفت روز به این رقابت علمی خواهند پرداخت.

بخش نظردهی بسته شده است..