تبادل اطلاعات سازمان فاوا و بهزیستی یزد

no-thumbs

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد از انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل بهزیستی استان و این سازمان برای تبادل اطلاعات مکانی و توصیفی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز«مسعود تاج‌آبی» افزود: این اقدام برای برای فراهم کردن امکان تبادل اطلاعات و نهادینه کردن استفاده از فناوری‌های جدید در مدیریت اطلاعات مکانی و توصیفی صورت گرفت.
وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه شامل ارتباط مجازی تحت نرم‌افزار اس.دی.آی برای خدمات‌دهی بهتر و مستمر به شهروندان شهر یزد و کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری منعقد شد.
این مسئول گفت: طبق این تفاهم‌نامه سازمان فاوا با همکاری اداره کل بهزیستی استان، لایه‌های مکانی مراکز بهزیستی، مهدکودک و سایر اطلاعات و آمار ارسالی از اداره کل بهزیستی استان را روی نرم‌افزار خود بارگذاری می‌کند.
به گفته تاج‌‌آبی، سازمان فاوا مرکز داده و سخت‌افزار مورد نیاز برای برداشت اطلاعات را در اختیار اداره کل بهزیستی قرار خواهد داد.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد توضیح داد: پیش از این نیز برای توسعه نرم‌افزار اس.دی.آی در شهر یزد تفاهم‌نامه‌های مختلفی با اداره‌های استان از جمله شرکت‌ آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، سازمان ثبت اسناد، مرکز بهداشت، پلیس راهور استان و سازمان آموزش و پرورش منعقدشده است.

بخش نظردهی بسته شده است..