جذب ۷۸۵ حامی جدید برای ایتام دریزد

no-thumbs

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از جذب ۷۸۵ حامی جدید در دو دهه ماه مبارک رمضان امسال برای ایتام و خانواده های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز

 "محمد اکبری" با بیان این خبر اظهار داشت : کفالت و اکرام ایتام همواره مورد تأکید ائمه اطهار(ع) و توجه خداوند متعال بوده است

وی با اشاره به احادیث و روایات درباره اهمیت حمایت و اکرام ایتام، افزود:: در کلام گویای خداوند در قرآن آمده است که اکرام یتیم موجب دوستی خداوند و آسایش در دنیا و آخرت می‌شود.

اکبری اجرای طرح اکرام در راستای حمایت خیرین و نیکوکاران از ایتام را از جمله برنامه‌های کمیته امداد استان برشمرد و خاطرنشان ساخت: طرح اکرام یکی از طرح‌های مشارکتی این نهاد مقدس است که در ماه مبارک رمضان با همکاری امدادگران و حمایت حامیان خیر و نیکوکار قوت بیشتری می گیرد.

وی تصریح کرد: در دو دهه اول ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۴۵۲ حامی جدید حمایت ایتام تحت پوشش طرح اکرام را عهده دار شدند.

محمد اکبری با اشاره به اجرای طرح محسنین گفت: ۳۳۳ خیر و نیکوکار نیز با مشارکت در اجرای طرح محسنین، عهده دار مسئولیت خانواده های نیازمند مشمول این طرح شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزدادامه داد: این تعداد حامی طرح اکرام و محسنین متعهد شدند ماهیانه مبلغ ۲۳۳ میلیون ریال به ایتام و خانواده های نیازمند پرداخت نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: هم اکنون بیش از ۱۴ هزار حامی نیکوکار و خیر در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند.

شایان ذکر است حضور خیرین در پایگاه های کمیته امداد در شب های قدر بسیار بی نظیر بوده است که آمار این شب ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..