کتاب «آذریزدی؛ شیفته کتاب» در یزد رونمایی شد

همزمان با ششمین سالگرد درگذشت مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران زمین، کتاب «آذریزدی؛ شیفته کتاب» نوشته حسین مسرت از نویسندگان برجسته استان یزد، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزکتاب «آذریزدی؛ شیفته کتاب»، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان فرهنگی استان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

حسین مسرت، مولف کتاب «آذریزدی؛ شیفته کتاب» در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از مهدی آذریزدی، به تشریح ویژگی‌ های کتاب خود پرداخت و اظهار داشت: این کتاب در واقع سیری در زندگی کتابی مهدی آذریزدی است.

وی افزود: در این کتاب و در بخش های مختلف، سیر آشنایی مهدی آذریزدی با کتاب در زمان کودکی و نوجوانی، آثار وی و آثار نوشته شده درباره وی به تفسیر، تشریح شده است.

مسرت خاطرنشان کرد: من نیز در مورد این نویسنده ارزنده، چهار کتاب به رشته تحریر درآورده‌ ام که در کتاب «آذریزدی؛ شیفته کتاب»، در مورد این کتاب‌ها نیز سخن به میان آمده است.

وی همچنین یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۲۰ کتاب در مورد مهدی آذریزدی نوشته شده که همه این آثار در کتاب «آذریزدی؛ شیفته کتاب» معرفی شده اند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..