کشف سرقت و دستگیری سارقان ابرکوهی

فرمانده انتظامی ابرکوه ، از دستگیری دو سارق موتور سیکلت و کشف چهار فقره سرقت در کمتر از یک ساعت از زمان وقوع در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاحمد غلامزاده  درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی وقوع چهارفقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بلافاصله مراتب به کلیه یگان ها اعلام که ماموران ایستگاه بازرسی فراغه درحین کنترل وگشت زنی در محورهای مواصلاتی به چهارنفر راکب موتورسیکلت که به ایست ماموران توجه نکزدند مشکوک می شوند.

وی اظهار کرد : سارقان به سمت مزارع اطراف متواری که با توجه به اقدام سریع ماموران سارقان بارها نمودن موتورسیکلت ها به مزارع اطراف فرار و در نهایت دو نفر از سارقان در محل دستگیر می شوند.

غلامزاده ، با بیان اینکه متهمین غیر بومی و هردو ۲۱ ساله و شغل نامبردگان آزاد می باشد ادامه داد: دربازجوئی فنی پلیس به سرقت موتورسیکلت ها در شهرستان ابرکوه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ابرکوه افزود : سارقان موتورسیکلت ها را به خارج از استان منتقل می کردند و در آنجا به فروش می رساندند .

وی از شهروندان خواست نسبت به تجهیز نمودن موتورسیکلت خود به وسایل ایمنی بخصوص قفل و زنجیرچرخ مجهز کنند.

غلامزاده خاطرنشان کرد : کار پلیس مشخص است و این هدف به تنهائی میسر نمی شود مگر با همکاری و اطلاع رسانی به موقع شهروندان و توجه به آموزش همگانی که ارائه می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..