جسد پیرزن ۷۶ ساله بعد از ۵ ماه در بهاباد پیدا شد

سرپرست انتظامی شهرستان بهاباد گفت : جسد پیرزن 76 ساله ای که به علت اختلال حواس از منزل خارج و مراجعت نکرده بود بعد از گذشت مدت 5 ماه در حوالی روستای خالی از سکنه گاشکوییه این شهرستان پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرگرد مهدی رحیم زاده افزود: پنج ماه پیش گم شدن پیرزن ۷۶ ساله در روستای فضل آباد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی اظهار کرد : با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد پیرزن دچار بیماری اختلال حواس بوده است که همین موضوع باعث شد تا ماموران پلیس و یگان های امدادی ، خدماتی جستجوی بیشتری را در محل های حادثه خیز انجام دهند که این جستجوها نتیجه ای در بر نداشت.

رحیم زاده ادامه داد: چند روز پیش یک جسد ناشناس توسط یکی از محیط بانان منطقه در حوالی روستای خالی از سکنه گاشکوییه پیدا شد.

وی خاطرنشان کرد : با اخذ دستور مقام قضایی جسد تحویل پزشکی قانونی و با اعلام این سازمان مشخص شد این جسد مربوط به پیرزن فضل آبادی که دچار اختلال حواس نیز بوده است.

این مسوول اضافه کرد : به گفته اهالی منطقه این پیرزن هر روز رفت و برگشت از منطقه کویری و بیابانی بین روستای فضل آباد و بهاباد را با پای پیاده طی می کرده است.

بخش نظردهی بسته شده است..