مجتمع فرهنگی و درمانی شهید صحرایی اردکان کلنگ‌زنی شد

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و درمانی شهید صحرایی اردکان پس از یک دهه تملک زمین آن با پیش‌بینی اعتبار 40 میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزکلنگ اجرای مجتمع فرهنگی و درمانی شهید صحرایی هلال احمر که در سال ۱۳۸۲ پس از تملک زمین و تهیه نقشه‌ها، در همان ابتدای کار متوقف شده بود، بعد از گذشت یک دهه، در مراسمی با حضور نماینده مردم اردکان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، مدیر موقوفه شهید صحرایی، فرماندار و جمعی از مدیران استان و شهرستان در محله کوشکنو به زمین زده شد.

"محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان در خانه ملت در این آیین با تاکید بر این که توسعه و توازن امکانات محلات شهر با جدیت از سوی مسئولان امر پیگیری شود، تصریح کرد: توزیع مناسب امکانات در هر منطقه و جلوگیری از نابرابری‌ها و قطبی شدن امکانات شهری، بسیار حائز اهمیت و رضایت عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با بررسی جامع و شناخت نیازهای هر محله و توجه به وضعیت بهره‌مندی هر منطقه از امکانات شهری، زمینه توزیع بهتر امکانات و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در محلات و مناطق مختلف شهر فراهم می‌آید.

به گفته عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، طرحی در سطح کشور با عنوان توسعه و توازن منطقه‌ای وجود دارد که تلاش می‌کند هر منطقه با توجه به شرایط و نیازهای خود و هم‌راستا با نگاه توسعه‌ای در سطح ملی رشد یابد.

وی در این باره گفت: با همین نگاه در سطح محلات نیز می‌توان هماهنگی و همسانی رشد و توسعه را رقم زد که همه مسولان خصوصاً شهردار و اعضای شورای شهر باید توجه کافی را به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم اردکان همچنین محله کوشکنو را پایگاه انقلاب دانست و تاکید کرد: افزایش سطح خدمات رسانی در این منطقه و انجام طرح‌های عمرانی و فرهنگی مورد نیاز، کوچکترین کار در برابر عظمت و فداکاری‌های ساکنان این محله در مقاطع مختلف انقلاب است

بخش نظردهی بسته شده است..