سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بافق ماهیتی ملی دارد

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه پروژه 1200 نفری مجموعه ورزشی تختی شهرستان بافق ماهیتی ملی دارد، گفت: در صورت تخصیص بودجه در نظر گرفته شده، این پروژه تا پایان سالجاری به بهره برداری میرسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمسعود شریعتی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ساخت سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری مجموعه ورزشی تختی شهرستان بافق از سال ۸۹ آغاز و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: کمبود اعتبارات تخصیص یافته در سالهای گذشته موجب طولانی شدن این پروژه شده بنحوی که در دو سال ابتدایی آغاز پروژه به غیر از اعتبارات وزارت نفت از اعتبارات استانی کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص داشته و از اعتبارات ملی نیز بی بهره بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: با پیگیری های بعمل آمده در جهت رفع مشکلات و کمبودهای ورزشی بافق ، برای این پروژه در سالجاری از محل ردیف ملی اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده است.

شریعتی ادامه داد : امید است در صورت تحقق اعتبارات و مساعدت های فرماندار و مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق در تامین کفپوش مناسب ، این پروژه در سالجاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..