کمیته «پسا تحریم» برای صنایع یزد تشکیل شود

no-thumbs

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد با اشاره به مشکلات و فرصت‌هایی که بعد از تحریم برای صنایع استان یزد ایجاد می‌شود، گفت: از استاندار یزد می‌خواهیم تا کمیته «پسا تحریم» برای صنایع استان یزد تشکیل دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاحمد آزادمرد در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان یزد اظهار داشت: زمانی که تحریم‌ها رفع شود، عده‌ای مطلع از مزایای سرمایه‌گذاری در ایران وارد کشور می‌شوند و اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یزد نیز از استان‌های صنعتی کشور است و با توجه به مزایایی که برای سرمایه‌گذاری دارد، به شکل ویژه‌ای مورد توجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: اگر از هم‌اکنون به فکر سرمایه‌گذاران نباشیم و نتوانیم حضور آنها را به یک فرصت تبدیل کنیم، تهدیدی برای صنایع استان خواهند شد.

آزادمرد با تاکید بر لزوم چاره‌اندیشی در این زمینه به نحوی که هم امکان سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شود و هم چرخه تولید داخلی متوقف نشود، خاطرنشان کرد: از استاندار یزد خواستار تشکیل کمیته‌ای به نام کمیته «پسا تحریم» هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: صنعتگران استان یزد با عبور موفق از این مرحله، به شرایط بعد از تحریم به درستی فکر و برای رفع دغدغه‌ها چاره‌اندیشی کنند.

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یک لیتر آب در کشاورزی برای یک نفر و در صنعت برای ۴۰ نفر شغل ایجاد می کند، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل نبود برخی زیرساخت‌ها در حوزه صنعت، نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود به درستی استفاده کنیم.

آزادمرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، عنوان کرد: باید کاندیداهایی که می‌خواهند وارد این عرصه شوند را به چالش بکشیم و ببینیم برای صنعت چه اقداماتی می‌خواهند انجام دهند و با ثبت شعارهای آنها در حوزه صنعت، پیگیر اجرای آنها باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان یزد همچنین از مدیران پیشکسوت صنایع استان تجلیل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..