نمایشنامه ‘پرواز در محراب’ در بافق

no-thumbs

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: نمایشنامه مذهبی پرواز در محراب در این شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعذرا کریمی  در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود: این نمایشنامه کاری از گروه فرهنگی مذهبی فانوس شب است که از شورای بازبینی و نظارت بر نمایش شهرستان بافق مجوز اجرای عموم دریافت کرد.


به گفته وی نمایشنامه یاد شده به موضوع ورود ابن ملجم مرادی به کوفه تا ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) می پردازد قرار است به مدت هشت روز در تکیه امام حسن مجتبی(ع) بافق به روی صحنه برود.

وی با اشاره به اجراهای نمایشنامه مذکور در خارج از شهرستان افزود: این نمایش در شهرستانهای یزد ، بهاباد و همچنین استان کرمان هم قرار است به روی صحنه برود و در معرض تماشای هموطنانمان در این شهرستانها قرار گیرد.

کریمی ادامه داد: گروه اجرایی تمرینهای سختی را به مدت دو ماه و روزی دو ساعت پشت سر گذاشته و نیازمند حمایت مسوولان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد بافق ،حمایت مسوولان را فراتر از نیازهای مالی خواند و افزود: حضور گرم و صمیمی مدیران این شهرستان سر تمرین گروه نمایش باعث خوشحالی و قوت قلب افراد این گروه نمایشی می شود.

کریمی، همچنین تشویق مردم و مسوولان را موجب بروز استعدادهای کودکان، جوانان و نوجوانان در عرصه هنر خواند و ابراز امیدواری کرد: با تداوم حضور و استقبال از این نمایش زمینه خلاقیت بیشتر اعضای گروه نمایش فانوس شب، بیش از پیش فراهم شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..