دستگاه تصفیه آب فوق پیشرفته از سوی سپاه در میبد شروع به کار می‌کند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از شروع به کار دستگاه تصفیه آب فوق پیشرفته با ظرفیت روزانه ۳۰ هزار لیتر آب از سوی سپاه الغدیر استان در شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار رضا پورشمسی در نشست ماهر سپاه الغدیر استان یزد با گرامیداشت هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: با اشاره به اینکه قوانین از جمله قانون مالیات یک جبری است که وضع می‌شود و همه ملزم به اجرای آن هستند ولی این جبر یک اجبار مشروع است.

 
وی با اشاره به اینکه قانون جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی براساس یک عقل وحی محور تنظیم می‌شود ولی مشروعیت قوانین نظام‌های غربی و مادی براساس عقل خود بنیان بشری به بار می‌نشیند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: در این بین و در حوزه قانون‌گذاری جمهوری اسلامی ایران و نظام‌های غربی، یک اختلاف و تفاوت ماهوی داریم و در صورتی که این موضوع به خوبی تدوین و تبیین شود، مشکل سیاسی ایران و آمریکا هم به خوبی برای همگان روشن می‌شود.
 
وی افزود: تاکید ما در موضوع راهبردی سپاه مباحث استانی است و به دنبال آن هستیم که مسائل و مشکلات استانی را دریابیم و به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلاتی که مردم در استان با آن روبرو هستند را رفع کنیم.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در کارگروه‌های مختلف تشکیل شده نشست ماهر، باید تمرکز بر موضوعات مطرح شده گذاشته شود و اولویت‌بندی برای این موضوع داشته باشیم.
 
پورشمسی خاطرنشان کرد: با دانشگاه امام صادق(ع) هماهنگی لازم صورت گرفته که دستگاه تصفیه آب بسیار مجهز و توانمندی را به استان منتقل کنند تا بتوانیم این دستگاه را در شهرستان میبد مورد استفاده قرار دهیم.
 
وی ادامه داد: این دستگاه که به صورت کامل ایرانی است و قطعات آن هم ایرانی است و تعمیر و نگهداری آن هم بسیار ارزان است، توانایی تصفیه روزانه ۳۰ هزار لیتر آب را دارد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به دنبال آن هستیم که جریان بهبود آب را از شهرستان میبد شروع کنیم و در مراحل بعدی، سایر شهرستان‌های استان هم از این موضوع بهره‌مند شوند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..