افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی میبد تا پایان سال

در نشستی با حضور فرماندار میبد و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد درخصوص اتمام طرح‌های نیمه تمام بیمارستان امام جعفرصادق (ع) بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش یزدی نیوزفرماندار میبد با اشاره به همراهی خوب خیرین میبد در پیشبرد طرح های بهداشت و درمان گفت: در این نشست توافق شد فاز اول بخش اورژانس بیمارستان که در زیربنای ۵۰۰ مترمربع و با دو میلیارد تومان اعتبار دولتی با ۷۰ درصد پیشرفت در حال احداث است تا شهریورماه بهره برداری شود

 
حسین فلاح افزود: فاز یک طرح توسعه بیمارستان هم که شامل چندین بخش است و خیرین تاکنون با بیش از ۱۰ میلیارد تومان ۶۰ درصد کار را پیش بردند؛ با کمک اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی در ایام الله دهه فجر به پایان خواهد رسید. 
 
وی ادامه داد: همچنین ۸ واحد مسکونی پزشکان و متخصصین با زیربنای هزار مترمربع که چهار واحد آن تعهد دولت و چهار واحد تعهد شهرستان است و تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی در آن هزینه شده است تا پایان امسال افتتاح شود.
 
فلاح با اشاره به وضعیت احداث درمانگاه ندوشن هم گفت: ساخت درمانگاه ندوشن با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شروع شده و درآذرماه به بهره برداری خواهد رسید.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..