اردکان با کمبود ۱۶۰ تخت بیمارستانی روبه‌رو است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کادر درمانی یزد در زمان شیوع کرونا سرآمد کشور بود، ازکمبود ۱۶۰ تخت بیمارستانی در اردکان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا دشتی اردکانی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) استان یزد با اشاره به مجاهدت‌های پزشکان و پرستاران در دوران شیوع کرونا و تقدیر مقام معظم رهبری از آنها اظهار داشت: کادر درمان و پرستاری یزد در دوران شیوع کرونا، سرآمد کشور بودند.

 
وی با بیان اینکه وضعیت بودجه کشور متاسفانه مطلوب نیست گفت: با توجه به اینکه بخش سلامت را نمی‌توان تعطیل کرد، باید بگردیم و راهکارهایی برای کمک به این بخش پیدا کنیم.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدالت در بهداشت و درمان اردکان رعایت نشده خاطرنشان کرد:  به لحاظ تاسیس دانشکده‌های پرستاری و پزشکی، به لحاظ تعداد کم تخت‌های بیمارستانی و نیروی انسانی وضعیت این شهرستان اصلا خوب نیست.
 
دشتی با اشاره به اینکه استان یزد اردکان با کمبود ۱۶۰ تخت بیمارستانی و ۱۴۰ نیروی درمانی روبرو است گفت: این موضوع مشکلات زیادی در شهرستان اردکان به وجود آورده است.
 
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: الان در کل استان و کشور پرستاران با مشکلات زیادی مواجه هستند؛ چرا برای رفع مشکلات این پرستاران اقدامی جامع صورت نمی‌گیرد که بتوان مشکل آنها به صورت کامل رفع شود.
 
وی تصریح کرد: باید در این حوزه از سوی مدیران علوم پزشکی و نمایندگان مجلس بررسی‌های لازم صورت پذیرد و بتوانیم راهکارهایی برای رفع مشکلات آنها ارائه و در جهت اجرای آن تلاش کنیم.
 
دشتی با تاکید بر اینکه جلسات و نشست‌هایی که بین مسئولان برگزار می‌شود باید خروجی مناسبی داشته باشد افزود: اینکه بنشینیم و صحبت کنیم و کار خاصی انجام ندهیم هیچ ارزشی ندارد؛ باید نسبت به رفع این مشکلات قدم برداریم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..