فرماندار اردکان‌:

صنایع باید کمبودهای فضاهای آموزشی را جبران کنند

فرماندار و رئیس شورای منطقه‌ای آموزش‌ و پرورش شهرستان اردکان گفت: صنایع و کارخانجات متوجه باشند که باید کمبودهای به‌ وجود آمده در حوزه فضاهای آموزشی را جبران کنند.

به گزارش یزدی نیوز«بهروز شهابی‌زاد» در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: باید به سمت مجازی‌ شدن آموزش‌ها و تقویت زیرساخت‌های ارتباط مجازی برای سال‌تحصیلی جدید پیش برویم.

 
وی با اشاره به این‌ که اولویت ثبت‌نام در اردکان با دانش‌آموزانی است که بومی این شهرستان هستند، تصریح کرد: صنایع و کارخانجات متوجه باشند که باید کمبودهای به‌وجود آمده در حوزه فضاهای آموزشی را جبران کنند.
 
شهابی زاد در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در طرح تفصیلی، زمین‌هایی برای کاربری آموزشی تعریف شده که بخشی از آن‌ها کارشناسی‌شده نیستند.
 
وی با بیان این که از ساخت مدارس توسط بخش خصوصی و خیری استقبال و روند اداری آن‌ تسهیل خواهد شد، افزود: البته در این رابطه نیز ساخت چند مدرسه ۱۲ کلاسه آغاز شده و مشکل در سال‌های آینده مرتفع می‌شود.
 
‌این‌ مسئول ادمه داد: تخصیص تجهیزات آموزش‌ و پرورش شهرستان اردکان از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تنها ۳۰۰ میلیون ریال در هر مقطع بوده است و باید کاستی‌ها در این بخش از طریق کمک‌های غیردولتی تأمین شود.
 
‌فرماندار اردکان در پایان نیز عنوان کرد: حتی اگر آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید مجازی شوند، ناگزیر به برگزاری کلاس‌های حضوری با تمهیدات خاص نیز خواهیم بود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..