تامین جهیزیه ۸۰۰ زوج معلول یزدی

استانداری ۱۰۰ میلیون تومان و خیرین برای تهیه ۵۰ جهیزیه زوج معلول قول مساعد دادند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل بهزیستی استان در نشست شورای مشارکت‌های مردمی با بهزیستی استان با بیان اینکه در استان یزد ۸۰۰ زوج معلول در انتظار جهیزیه هستند گفت: بحمد الله در این نشست اقدامات خوبی صورت گرفت که امیدواریم در آینده نه چندان دور بتوانیم با کمک خیرین جهیزیه این افراد را هم تامین کنیم

عطابخش افزود: در این نشست استانداری ۱۰۰ میلیون تومان و خیرین حاضر برای تهیه ۵۰ جهیزیه زوج معلول قول مساعد دادند.
 
استاندار هم با اشاره به اینکه ما در استان یزد سرمایه اجتماعی خوبی را داریم گفت: می‌طلبد بخش دولتی و مردمی بر اساس اولویت‌های بررسی شده در موضوعات مختلف به تمام اقشار نیازمند و معلولان بهزیستی کمک کنند.
 
طالبی افزود: در دوران کرونا همدلی مردم و خیرین را در زمینه کمک به نیازمندان دیدیم که باتوجه به اینکه حتی برخی از افراد خودشان وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند، ولی در کمک به دیگران پیشقدم بودند. 
 
وی استفاده از ظرفیت معتمدین محلات و هیات عزاداری را یکی از اقدامات خوب در راستای شناسایی و کمک به نیازمندان دانست و گفت: این افراد در محله‌ها می‌توانند همکاری خوبی با دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های خیریه داشته باشند که کمک‌ها را با شناختی که دارند در بین مددجویان تقسیم کنند.
 
استاندار در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری در رسیدگی به مسائل مددجویان بهزیستی با تمام توان آماده خدمت رسانی به این عزیزان خواهد بود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..